USER MAGAZINE

مجله تخصصی سخت افزار و گیم

USER MAGAZINE

مجله تخصصی سخت افزار و گیم

USER MAGAZINE 2 -1.May.2011

USER MAGAZINE 2 -1.May.2011


درود

ضمن عرض تشکر از اینکه همچنان حامی و مخاطب این مجله هستید. در ماه گذشته و پس از عرضه اولین شماره این مجله ، به هیچ وجه انتظار این تعداد دانلود و این همه لطف دوستان عزیز و علاقه مندان گرامی را نداشته ام. دوستان با پیام هاشون بنده رو مورد لطف و با ارائه نظرات و ایده هاشون باعث شدند تا تغییراتی را در این شماره شاهد باشیم . در اینجا جا داره از تمامی این عزیزان تقدیر و به پاس همیاری و همفکری های این عزیزان عرض ارادت خودم را به یک یک این دوستان عزیز برسانم.

باشد که همواره شما دوستان گرامی موفق و موئد باشید.


◄ در ادامه میتوانید شماره دوم این مجله را دانلود نمایید.





در باب مجله USER

  این مجله برای مخاطبانی در نظر گرفته شده است. که مشغله بسیار دارند و فرصتی برای بررسی و خواندن و گشت و گذار در سطح عظیم دنیای اینترنت را ندارند تا مطالب و مقالات جدید و به روز دنیای فناوری را مطالعه بنمایند.  این مجله ارائه شده از یک یوزر به تمامی یوزر های فارسی زبان است. بنده به تنهایی قدم در این راه گذاشتم و با یاری خدا ولطف دوستان شماره دوم این مجله را ارائه و در حال حاضر در حال نگارش و صفحه بندی شماره سوم هستم. امید است همچنان بتوانم در خدمت شما دوستان عزیز و مخاطبان گرامی باشم .

 

  این مجله از طریق 5 انجمن به طور غیر مستقیم و از طریق وبسایت کتابناک و همچنین از طریق این وبلاگ به طور مستقیم قابل دریافت میباشد. جا دارد از دوستان گرامی ام در انجمن ها و وبسایت مربوطه تشکر و قدردانی نمایم که میزبان این مجله بوده اند.


تمامی اخبار و مقالات مندرج در این مجله ، با ذکر منبع و لینک به وبسایت منبع میباشد و بر طبق مفاد و آیین نامه های مندرج در خود این وب سایت ها رعایت شده است . در صورتی که وب سایتی علاقه به ارائه مطالب خود و معرفی وب سایت خود دراین مجله ندارد براحتی می تواند از طریق آدرس ایمیل مندرج در مجله ،درخواست خود را مبنی بر حذف مطالب ارائه نماید.


USER MAGAZINE 2 -1.May.2011 


 


 

شماره دو-سال اول

11 اردیبهشت 1390

حجم دانلود : 5 مگابایت

هدیه ویژه : تقویم نوروزی 1390

 

 

..............................

نظرسنجی :

مخاطب گرامی جهت بررسی نحوه آشنایی شما با این مجله لطفا در قسمت پیامهای این پست لطف بفرمایید. نام انجمنی که به واسطه آن با این مجله آشنا شدید را درج نمایید. ( پیام ها صرفا جهت اطلاع ما می باشد و در بخش پیام ها درج نخواهند شد ، پس نگران ثبت ایمیل و نام خود در وبلاگ نباشید ).

نظرات 1 + ارسال نظر
eMan یکشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 12:31 ب.ظ

سلام فرید جان
تبریک میگم
دارم دانلود میکنم


من از طریق انجمن هات اورکلاک پیگیرت هستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد